تعمیر تخصصی انواع لوازم سرد کننده خانگی و صنعتی در شیراز

ما با 30 سال سابقه تعمیر انواع لوازم سرد کننده خانگی و صنعتی در خدمت شما همشهریان گرامی هستیم.

تعمیر تخصصی انواع لوازم سرد کننده خانگی و صنعتی در شیراز

ما با 30 سال سابقه تعمیر انواع لوازم سرد کننده خانگی و صنعتی در خدمت شما همشهریان گرامی هستیم.

۱۰ کاری که با فریزر نباید انجام داد

234

همه ما می دانیم که فریزرها برای منجمد کردن مواد غذایی استفاده می شود تا بتوانیم موادغذایی را با حفظ ارزش غذایی شان ، برای مدت طولانی نگهداری کنیم.

اما این کار نیز همانند سایر کارها ، دارای باید و نبایدهایی است که در این مطلب به چند مورد کوتاه و در اصطلاح دم دستی آن اشاره می کنیم. مطمئن باشید رعایت این نکات ، برای استفاده راحت تر شما و همچنین بالارفتن عمر فریزر شما موثر خواهد بود.

۱- هیچ گاه ماده غذایی مانده را بدون تاریخ در فریزر نگهداری نکنید.. همیشه به یاد داشته باشید برای فریز کردن ، از موادغذائی تازه و مطمئن استفاده نمائید. برچسب زدن بر روی هر بسته و مشخص نمودن نوع ماده غذائی و تاریخ قرار دادن آن در فریزر بسیار مهم و ضروری است.

۲- موادغذائی تازه را بر روی موادغذائی که قبلاً در فریزر منجمد شده‌اند، قرار ندهید.

۳- هرگز بطری‌های شیشه‌ای را در داخل فریزر قرار ندهید، زیرا پس از انجماد خواهند ترکید و باعث آسیب دیدن موادعذایی و کثیف شدن داخل فریزر می شود.

۴- هیچ گاه مواد غذایی گرم راداخل فریزر قرار ندهید.

۵- درب فریزر را برای مدت طولانی باز نگذارید. سعی کنید به‌هنگام داخل و یا خارج نمودن موادغذائی از فریزر، سریعاً درب آن را ببندید.

۶- مواد غذایی که نیاز به شست و شو دارند را قبلاز شستن درون فریزر قرار ندهید. به‌منظور بسته‌بندی مواد گوشتی، حتماً قبلاً آن‌ها را به‌خوبی بشوئید، طوری‌که پس از ذوب شدن انجماد هر بسته، مجدداً نیازی به شستن آن‌ها نباشد.

۷- بسته های مواد غذایی را با هوا درون فریزر نگذارید . بهتر است آنها را ابتدا هواگیری کرده و سپس قرار دهید.

۸- مواد غذایی مختلف را با هم در یک کشو یا طبقه قرار ندهید . توصیه می شود هر یک از گروه‌های موادغذائی را در داخل کشو یا سبدهای جداگانه که از قبل مشخص شده اند قرار دهید.

۹- موادغذایی را بدون پوشش درون فریزر قرار ندهید . بطور مثال در صورتی‌که کالباس و یا سوسیس قبلاً برش خورده است، حتماً قسمت برش خورده را با نایلون فریزر به‌خوبی بپوشانید و سپس درون فریزر قرار دهید.

۱۰- هرگز موادغذائی منجمد را پس از خارج شدن آن‌ها از حالت انجماد ، مجدداً در داخل فریزر قرار ندهید.